2012 is soooo last year


Za 366 dní roku 2012 se toho u nás stalo brutálně moc. Fůra změn, novinek, vylepšení a zábavy. Samozřejmě, rok sebou přinesl i pár negativ, se kterými jsme bojovali. Rok 2013 bude mít sice o den míň, ale chceme v něm stihnout o hodně víc. Jak to vidí lidé ve firmě?

 

WebSupport – Mišo Truban

Stali jsme se jedničkou na .sk trhu. Usilovali jsme o to dvaapůl roku. Hodně jsme rostli a válcovali slovenský trh ale zároveň jsme rozbíhali i ty zahraniční. Do firmy jsme kromě tisíců klientů přijali i kopec nových kolegů. Ale rok 2012 už je za námi a my se těšíme na novou iteraci. Prioritou číslo jedna bude dodávat nejkvalitnější a nejspolehlivější služby a produkty. Budeme zase hodně invetovat a zlepšovat firmu. Přesně tak jako dosud, jen víc.

Admin tým – Tomáš Čorej

průběhu uplynulého roku jsme se rozrostli z pěti na devět lidí a další pravděpodobně ještě přibudou. Seznámili jsme se s množstvím nových technologií, které by nám měly podstatně pomoct zvládnout růst WebSupportu. Mnohé jsme už úplně nebo částečně nasadili (např. dovecot, ZFS, celeryproject.org), na další se zatím ještě jen díváme (VMware, Splunk). Letošek se ponese ve znamení co největší automatizace, díky konfiguračnímu managementu (CFengine3), robustnímu přeposílání zpráv, orchestraci tasků mezi servery (RabbitMQ/celeryproject.org) a komplexní analýze systémových záznamů (Splunk / logstash / graylog2). Je toho však podstatně víc, a proto se na rok 2013 těšíme.

Helpdesk tým – Maťo Bača

Rok 2012 byl pro helpdesk zlomový, už jen díky přechodu na nový ticketovací systém LiveAgent, a také náborem nových helpdeskářů, kteří se o vás starají. Během roku jsme úzce spolupracovali s našimi namakanými developery na ladění WebAdminu. Spoustu vcí jsme zautomatiovali nebo přidali. Například editování fakturačních údaj na předfakturách, migrování mailových schránek, svépomocné přesouvání služeb mezi konty, kopírování databází a mnohé další. I proto je naší největší misí pro rok 2013 vás co njvíc z toho naučit. Jste super klienti, kteří si chtějí dělat věci sami, stačí vás jen nasměrovat.

Webonic.hu – Monika Kozmér

Máme za sebou rok sbírání zkušeností a mapování spotřebitelského chování. Podařilo se nám nabídnout produkt a postoj, kterým jsme se výrazně odlišili od konkurence. Získali jsme první maďarské šiřitele dobré pověsti, stabilní klientkou základnu a byznys plán jsme naplnili téměř do puntíku. Do nového roku vstupujeme tedy se smělým plánem posílení postavení. Chceme se stát hráčem, který rozvíří zatím klidné vody maďarského webhostingového trhu. Víme, jak na to!

Devel tým – Ivan Kopčík

Minulý rok byl pro devel tým jedním z nejturbulentnějších let vůbec. Prošli jsme personálním přerodem a nastolili nové fungování devel týmu. Opustili jsme léta používanou metodiku SCRUM a zavedli jsme KANBAN. Definitivně jsme dali sbohem klientským projektům a zaměřili jsme fokus na zlepšování kvality interních projektů, produktů a služeb. V roce ěé+3 plánujeme optimalizaci zbývajících částí systému a zavedení už dlouho odkládaných vylepšení. Rovněž chceme předávat naše vědomosti dál a přinést na trh nové projekty. Věřím, že rok 2013 bude plný kvalitní a těžké práce, na kterou budeme ale právem hrdi.

Marketing – Maťa Ličková

Během mého prvního půl roku ve WebSupportu jsme restartovali náš tým a nastavili nové, efektivnější procesy. Podařilo se nám začít s vylepšováním našich produktů, které bude pokračovat výrazně právě v roe 2013. V komunikaci chystáme víc technologického obsahu, kterým chceme poodhalit zákulisí a zmapovat chystané změny. Radost mi dělá postupné budování obchodního oddělení, které našim firemním klientům nabídne mnohem komfortnější servis. No a velmi se těším na plány v Maďarsku a Česku.


1 komentář

Přidej něco

+ Přidej komentář